تمرین نوشتن نامه به خود در نوجوانی

خلاصه آزمون
0 از 1 سوالات تکمیل شد
سوالات:
اطلاعات
شما قبلاً این آزمون را تکمیل کردهاید. به همین خاطر نمیتوانید این آزمون را دوباره شروع کنید.
آزمون در حال بارگذاری است…
برای شروع این آزمون باید ثبتنام کنید یا وارد شوید.
شما باید ابتدا این بخش را تکمیل کنید:
نتایج
نتایج
زمان شما:
زمان به اتمام رسیده است
شما 0 از 0 امتیاز را به دست آوردید، (0)
امتیازهای کسب شده: 0 از 0، (0)
0 سوال تشریحی معلق (امتیاز(های) ممکن: 0)
دسته بندی ها
- دستهبندی نشده 0%
- 1
- فعلی
- بررسی
- پاسخ داده شده
- صحیح
- نادرست
-
سوال 1 از 1
1. سوال
نمرده دهی قابل بررسی و تنظیم است.نمرده دهی قابل بررسی و تنظیم است.نکته
نمونه : نامه سام عزیز به خودشان در 11 سالگی
عزیزم سلام،
حقیر غریبه نیستم و ازت میخواهم که با دل به حرف هایم گوش کنی
میدانم که اکنون در سنی هستی که سوالات بسیاری در ذهنت در حال شکلگیری است و زندگی برایت پر از راز و رمزهای ناشناخته به نظر میآید. در این سن، آیندهات مانند برگهای سفید است که هنوز روی آن چیزی نوشته نشده، اما بگذار من از تجربههایم برایت بگویم تا بتوانی این برگه را به زیباترین شکل ممکن پر کنی.
اولین چیزی که باید بدانی این است که خودت را بشناس. به احساسات، افکار و تمایلات خودت دقت کن. سعی کن بفهمی که چه چیزی تو را خوشحال یا ناراحت میکند. این خودشناسی اولین قدم برای موفقیت است، زیرا وقتی بدانی چه چیزی برایت مهم است، میتوانی اهدافی را تعیین کنی که به واقع تو را به آنها برساند.
همیشه دنبال یادگیری باش. در این سن فرصتهای بسیاری برای یادگیری و رشد داری. از مدرسه، کتابها، و حتی تجربیات روزمرهات برای گسترش دانشت استفاده کن. یادگیری فقط محدود به کلاس درس نیست؛ هر تجربهای میتواند درسی باشد که تو را برای آیندهات آمادهتر کند.
صبر و پشتکار داشته باش. دنیا همیشه طبق خواستههای ما پیش نمیرود و ممکن است گاهی شکستها و موانعی در مسیرت قرار بگیرد. اما مهم این است که بدانی هر شکست، فرصتی است برای یادگیری و قویتر شدن. به یاد داشته باش که هیچ موفقیتی بدون تلاش و پشتکار به دست نمیآید.
دوستان خوبی انتخاب کن. افرادی که با آنها وقت میگذرانی تأثیر زیادی روی تو خواهند داشت. سعی کن با کسانی دوست شوی که تو را تشویق به بهتر شدن میکنند و در لحظات سخت، همراهت هستند.
به خودت اعتماد کن. هرگز اجازه نده ترسها و تردیدهایت تو را از رسیدن به اهداف و آرزوهایت باز دارند. تو تواناییهای زیادی داری که شاید هنوز خودت هم از آنها آگاه نباشی. با هر قدمی که برمیداری، اعتماد به نفس و باور به خودت را تقویت کن.
به یاد داشته باش که زندگی یک سفر است، نه یک مقصد. از مسیر لذت ببر، از هر لحظهاش یاد بگیر و همیشه در جستجوی حقیقت و آگاهی باش.
پر نور و آگاه و بیدار باشی
در امان او
🙌
